Vädret strålar och det gör mig glad !

Godmorgon,godmorgon idag är det en väldigt fin fredag vädret strålar solen är framme och dagen kan nog inte bli mycket bättre skulle jag kunna tro :) Man blir så himla glad när vädret är på topp inte sant ?! Gick iaf upp runt halv nio tiden imorse och började packa ner lite saker tills idag ska nämligen snart in till stan för att möta upp Anna vi ska åka och simma plus basta en väldigt bra start på dagen ska bli jätte skööönt. Sen vid tolv tiden ska jag möta upp min mamma vi ska shoppa lite och självklart äta lite lunch sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda ikväll kommer släkten hit vid 18.30 för att fira min mamma. Men som sakt vi får se vad denna fina fredag har att erbjuda frammåt eftermiddagen/kvällen :) Ni får ha en jätte bra dag såhörs vi ieftermiddag !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0