Torsdag

Godmorgon idag är det den 18 mars 2010 denna vecka har varit väldigt väldigt lugn ingen skola alls nästan bara i måndags känns konsigt men ändå skönt. Har fått mer tid till att göra läxor och arbeten vilket är bra ska även plugga mer idag för har mkt kvar oj oj.. Men men för att gå tillbaka till dagen som sakt det är torsdag idag och jag gick upp för 30 minuter sen ungefär har precis ätit lite mackor och blåbärs soppa jag tror jag skulle kunna ärligt leva på blåbärsoppa jag tycker det är så sjukt gott mummsigt värre ;) Ska snart göra mig iordning och åka in till stan och fixa lite saker sen får vi se vad eftermiddagen / kvällen har att erbjuda. Men ni får ha en fin dag nu ska jag hoppa in i duschen hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0