Söndag - vill inte att du lämnar mig..kommer verkligen sakna dig!

Godeftermiddag allesammans!

Idag vaknade jag och kim vid 11 tiden jätte skönt att sova ut sen blev det upp och gjorde en stor frukost,sen blev det att börja göra sig iordning. Vi kom precis hem var nämligen hos mina kusiner för min farbror fyller 45 år idag så blev lite fika och te mycket gott. Nu händer det inte så mycket sitter och tittar lite på bilder och snart ska jag & kim åka in till centralstationen för vid 18.56 ska hon åka hem...:/ kommer verkligen sakna henne det är en sak som är klart hatar att vara utan henne så himla jobbigt allt är så mkt lättare när hon är omkring mig, men givietvis så hoppas jag att vi ses snart igen ♥ När jag kommer hem lite senare efter vi har lämnat av henne så ska jag sätta mig och plugga för imorgon är det en ny vecka med massor utav plugg och träningen inte det roligaste men men vad ska man göra.. Ni får ha en toppen fin söndag för det har jag haft/har men vi hörs senare ikväll !

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0