Solen lyser så vackert.

Godeftermiddag nu är jag hemma igen eller har varit hemma någon timme har precis ätit pankakor med lite jordgubbs sylt på underbart gott :) Just nu sitter jag och dricker te och tittar lite på tv. Förutom det så gick övningskörningen idag väldigt väldigt bra bara positiva komentarer från min köra lärare Anna - Lena och hon var nöjd och även jag så nu är det inte så många övningsköras lektioner kvar sen ska jag köra upp om några veckor ! Nu ska ni få bilder på dagens outfit, om någon timme ska jag in till stan igen eller runt 16.00 ungefär ska nämligen möta upp Lisa för en liten fika & prat ska bli mkt trevligt var ett tag sen ;) Just det glömde säga att solen lyser ute och det är klar blå himmel en riktigt fin vårdag älskar det så det blir på med solbrillorna och bara NJUTA !!♥  Ni får ha en toppen eftermiddag såhörs vi ikväll.

OUTFIT FOR 30 MARS :

Blåa jeans - Gina
Flätatbälte - Gina
Baslinne vitt - Gina
Rödprickig kofta - Monki
Silver klocka - London
Thomas saabo armband
Ringer - H&M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0