Sjuk igen har verkligen inte tid med det !

Hejsan bloggen , jag har inte sovit något alls i natt överhuvudtaget somnade sent iaf..för jag kallsvettades har ungefär 39 graders feber måste verkligen bli frisk. Så idag blev jag hemma från skolan har sovit hela dagen så det är därför jag inte har bloggat något...har inte haft någon större lust heller halsen är även svullen också :/ Ikväll ska jag bara ligga i sängen och ta det lungt och givetvis titta på hollywoodfruarna :) Något skoj som händer idag men nu ska jag titta på film och vila lite ni får ha en toppen dag såhörs vi senare ikväll eller imorgon.
Vill säga en sista sak - jag saknar dig vännen väldigt väldigt mkt..:/ <3

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0