sista dagen i denna måndag 31 mars

..hemma igen efter en trevlig fika med min vän på bara vara mitt favvo ställe nu ska jag vara hemma några timmar sen blir det att ta sig ut i det kalla vädret igen för att åka in till stan sen vidare till Marieberg där min vän Lollo bor ska bli trevligt att träffa henne igen :) Nämnde nog detta i förra inlägget också men men nu ska ni iaf få dagens outfit bilder. Idag är det även 31 Mars och sista dagen på denna månad gud vad allt rullar på fort i morgon är det redan 1 April hehe.

OUTFIT FOR 31 MARS :

Svart kavaj - Gina
Mintgrönt linne - Monki
Bustiers - H&M
Lackleggings - Gina
Silver klocka - London
Ringer - Åhléns och H&M
Mitt vanliga thomas saabo armband
Pärlörhängen - Åhléns

Inte den snyggaste bilden men den får duga...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0