Shopping och lunch med mami !

Hejsan bloggen,kom precis hem var hur otroligt skönt att bada & basta det blir lunch och shopping med mami mycket mycket trevligt. Shoppade en del en tunn stickad tröja corall färg,ett grått linne med pälor och en svart väska med lite nitar jätte fina saker är jätte nöjd :) Ville knappt gå in för det är så skönt i solen varmt och härligt börjar bli riktigt vår väder det giller jag enormt starkt !! Nu ska jag snart börja göra mig iordning för vid 18.00 kommer gästerna hit eller min släkt för att fira mamma så nu har jag inte tid att sitta här men ni får en sjukt bra och härlig fredag. Jag kommer inte blogga något mer idag tror jag inte ska umgås med släkten osv. men om vi inte hörs ikväll såhörs vi imorgon när jag vaknar !

Kram på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0