Middag och hyra film !

..sådär  ja då var man hemma ännu en gång från stan mötte som sakt upp Lisa Bergström en nära vän till mig och tog en fika på coffé house mycket trevligt massor att prata om som vanligt :) Nu ska jag snart hjälpa mamma att laga maten efter maten ska mamma & jag åka och hyra två filmer vet inte vad det blir för filmer men vi hittar nog något bra. Fick lust att se film hehe.. Idag har det varit en bra dag och man blir jätte glad av det fina vädret på toppen humör kan inte bli bättre !! Kvällen kommer som sakt bestå av middag & sen film skööönt, man kan inte avsluta denna kväll på något bättre sätt :) Men jaja ni får ha en toppen kväll såhörs vi senare efter allt jag ska göra när jag har tittat klart på filmerna då får ni höra vad det blev. Ha en toppen kväll !

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0