Make up test på kicks

Godmogon,godmorgon !!

Vaknade idag kring 9 tiden gick upp åt frukost och nu har jag gjort mig iordning men har inte sminkat mig för vid 12 tiden så ska jag vara på KICKS för att få en behandling "make up" ska bli lite skoj och se vad det blir ut av det :) Alltid kul och testa nya saker,efter det så blir det lunch med mamma,mormor & anna på Jensens som har sjukt god mat och såklart så var det jag som valde det haha ! Det är så mycket jag vet att jag ska göra idag sen får vi se vad denna underbara härliga fredag har att erbjuda ;) Hoppas ni får en underbart bra fredag såhörs vi i eftermiddag när jag kommer hem igen runt 3 tiden.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0