hemma igen..fy saknar dig redan !

Hejsan och godkvälle bloggen.

Då var man hemma igen efter två helt underbara dagar i stockholm med världens bästa kim <3 vi har gjort en massa roligt åkt lite skriskor,varit inne i stan och bara umgåts med hennes familj så himla super duper mysigt. Otroligt skönt att släppa taget för ett slag och bara njuta av att vara med sin närmaste vän :) det finns ärligt inget bättre här i världen eller hur ? Ni måste nog hålla med mig !! Men nu saknar jag henne redan men men...det är inte långt kvar tills hon & jag ses igen utan redan v.14 igen alltså nästa vecka det är en lättnad i kroppen och veta att vi ses så snart igen och det gör mig jätte jätte glad ! Kom hem för en timme ungefär till tråkiga ÖREBRO HATAR DET. Åt lite mat med mamma nu sitter jag som vanligt i mitt rum och inte gör ett skit utan tv:n är på tittar lite och tjockar mig med lite godis ska snart sova börjar bli lite trött imorgon vet jag inte vad som händer mer än att min moster & hennes man fyller år sen får vi se. Men ni får ha en super bra lördagskväll såhörs vi imorgon när jag har sovit ut ordentligt !!

Kram & godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0