Hatar engelska..

Hejsan alla söta, hann inte blogga imorse för fick lite brottom gick inte upp förs halv åtta och började skolan halv nio så men blev det blev iaf skola från 08.30-10.00 sen blev det hem äta en stor och enormt god frukost :) Sen dess har jag bara slappat och tagit det lungt tittat på filmen step up den är alltid lika bra. Jag har även pluggat nu ett väldigt väldigt bra tag engelska ha över satt 4 olika texter från engelska - svenska nu är jag äntligen KLAR så himla skönt och så nöjd att jag gjorde det ;) Så resten av kvällen så ska jag ta mig en dusch tvätta håret och grejer sen titta på Gray´s Anatomy kvällen kan inte bli bättre. Ni får ha en toppen kväll förlåt för den dåliga uppdateringen idag men har som sakt annat för mig som är viktigare än bloggen då hamnar den lite åt sidan men jag lovar det ska bli bättre tro mig !!

Kram på er så hörs vi senare ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0