God middag hemma hos kusinerna.

Godkväll då sitter man hemma i sängen åt världens godaste middag hemma hos kusinerna och kladdkaka till efterrätt mummsigt :) Filippa & Fillan följde med oss hem och de ska sova här i natt mysigt. Resten av kvällen som är kvar så ska jag bara ta det lugnt och käka lite godis titta kanske bara på någon film så himla skönt. Imorgon är det en ny vecka och det är skola igen ursh jobbigt... :/ men det är bara gilla läget. Går iaf bara tre dagar och de är väldigt korta så ska intr klaga :) Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och slå på en film sen plocka fram kläder tills imorgon , vi hörs i morgonbitti om jag hinner slänga in ett inlägg innan jag drar till skolan vi får se men iaf ha en super fin kväll !! P.S Tog med mig kamran till mina kusiner men glömde ta kort så typiskt mig haha.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0