Dagens enkla & sköna klädsel !

Hemma igen från stan hel dag på stan.. tråkigt väder men dagen har varit helt okej ändå :) Först blev det lunch med Klara på mummel & mumms jätte god sallad senare träffade jag Jennifer och vi gick runt och titta i olika affärer det var dock inte jag som shoppade utan Jennifer jag var med som ett smakråd denna gång. Nu sitter jag hemma och väntar på mamma för när hon kommer ska jag övningsköra och plugga lite körkortsteori måste göras så man kan ta det där jädrans körkortet någon gång !! Men nu ska ni få dagen outfit bilder. Men vi hörs ikväll ha en toppen eftermiddag. ♥ P.S vill bara säga GRATTIS TILL MIN moster som fyller år idag GRATTIS GRATTIS!!

Outfit for 29 mars :

Rosa/grå blommiga strumpbyxor - Monki
Stickad svart tröja - Gina
Svart baslinne - Gina
Silver klocka - London
Ringar - Åhléns , H&M
Armand - Thomas Saabo



Älskar dessa strumpbyxor så fräna me like ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0