Boring day..

Godkväll alla fina, denna dag har varit ganska tråkig men ändå helt okej varit jätte trött och är helt klart fortfarande det, ont i mitt ben och saknar min kära vän kim som alltid inget är bra idag. Och att det är måndag gör inte saken bättre liksom men jaja slut pratat om de..när jag kom hem från skolan så la jag mig i ett varmt bad så himla skönt gjorde inpackning,rakade bena och nu sitter jag här i min säng med min nya silkes badrock i lila haha vi får se hur mkt jag kommer använda den ;) Snart ska jag äta sen blir det att se svenska hollywood fruar och även se på Glamourama kvällen kan inte bli skönare eller vad tror ni ? Hoppas ni får en härlig och mysig kväll så hörs vi imorgon.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0