1 Mars 2010

Godmorgon :)

Idag är det en ny vecka och en ny månad nämligen 1 Mars 2010 jag tycker månaderna bara rullar iväg i världens fart ojoj men det är skönt på något sett. Hade svårt att somna natten som var hade ont i magen men somnade till slut gick upp klockan sju imorse nu sitter jag och väntar på att gå ut i snöoväderet för det snöar enromt så himla TRÖTT PÅ DET NU FY KAN DET BARA SLUTA SNÖA !!! För min del idag så blir det skola från 08.30-14.00 sen blir det nämligen att träffa Kajsa ska bli otroligt kul var två månader sedan vi sågs så ska bli super skoj :D Ikväll har jag inga planer alls bara vara hemma och ta det lungt. Ne nu ska jag ta mig pick och pack och gå till bussen ni får ha en super bra måndag och hoppas denna dag blir en bra start på denna nya månad. Vi hörs när jag kommer hem senare i eftermiddag runt 5 tiden.

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Vidareli

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-06-15 @ 08:23:28
URL: http://vidareli.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0