Söndag - jag börjar inse..

Godmorgon vaknade vid tio imorse. Var vaken tills 03.00 i natt tankarna snurrade i mitt huvud som aldrig förr. Det fick mig och inse vad jag har gjort mot dig hur mkt jag har sårat dig vilket inte är rätt alls jag är helt dum i huvudet jag borde straffas för det jag har gjort mot dig. Du är värd så mycket mer jag har älskat dig sen den första dagen jag såg dig. ♥ Jag måste ta och skärpa mig och visa vilken underbar person du är. Jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid vara min bästavän.


Idag är det söndag och jag ska inte göra något speceillt alls, bara sitta hemma och ta det lungt titta på film och kanske gå ut och gå en liten sväng. Hoppas denna vecka rullar på och jag vill ha torsdag. Men nu ska jag se på film men vi hörs lite senare idag. Hoppas ni får en en fin söndag med fint väder ! För här är det grått inte so ovanligt.

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0