Knokk klocka !

Godnight mina fina läsare, sitter här vid datorn har tittat på både lite klockor och ringer via internet. Har hittat tre klockor i tre olika färger från Knokk som jag vill beställa hem. Inte för jag kan göra det än för jag ska spara mina pengar det har jag lovat mig själv att jag ska och bestämt mig för det !! Men får se om jag kanske kan få en av klockorna av mamma om man kanske är riktigt snäll (a) Den kostar 199:- tycker inte det alls var så farligt :) Och ni ska självklart få bilder på alla tre olika färgerna. Så får ni säga vilken ni tycker är snyggast ! Förutom det så sitter jag uppe fortfarande och är inte trött som vanligt klockan är några minuter över 12 och nu är det mörkt ute jag borde ställa ifrån mig datron krypa ner i sängen men när jag lägger mig ner vet jag att jag kommer inte kunna sova men jaja...nu ska jag stänga av datorn och försöka sova. Men vi hörs !

Världens läckraste klockor tycker jag, vilken tycker ni jag ska beställa hem ?
Funderar på att beställa hem två utav dom.. :)

Nr.1

Nr.2



Nr.3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0