kan inte sova..är inte trött..

..jag är verkligen inte trött och om jag stänger av datron och lägger mig ner kommer jag verkligen inte kunna sova. Jag förstår inte på mig själv ibland alltså. Varför kan jag aldrig vara trött vid denna tid ?! Jag är en nattuggla har jag kommit fram till. Men jag måste snart iaf försöka sova eller iaf stänga av datorn och lägga mig ner slå på en film eller något liknande för att försöka få mina ögon stängda vi får se hur bra jag lyckas. Måste upp imorgon vid 07.30 inte alls lika lockande :/ Men vad göra man inte för körkortet har nämligen körlektion vid 09.05-10.05 sen blir det hem till mina kusiner filippa & felicia för att vara barnvakt det kommer bli mysigt & skoj men ne nu ska jag stänga ner detta för dagen, alla ni som sover hoppas ni sover riktigt gott för det skulle jag också vilja göra.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0