En solig dag - 15 juni 2010

Godmorgon denna fina tisdag. Jag vaknade vid tio och nu har jag ätit en god frukost och precis pratat med bästa vän i telefonen kort stund om när jag ska komma till henne nästa vecka och vad som händer på midsommar :) Han inte prata så mycket för hon skulle iväg med sin pappa men det blev en sväng iaf ♥ Idag vet jag inte alls vad jag ska göra solen skiner och det är nästan klarblå himmel ute hoppas det blir varmt också då kan jag ligga på altanen och steka lite aldrig fel ;) Bränna på lite så man blir ännu brunare. Vi får se vad som händer denna dag tar dagen som den kommer :) Men nu ska jag se på tv en lite stund sen funderar jag på att gå ut och springa. Ni får ha en fin dag såhörs vi om några timmar!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0