En lång text från min underbara bästavän <3

Nu tänker jag lägga ut en text som min bästvän har skrivit som jag har sparat..

Låt upprett hålla det vi har och hoppas att du hittar det du söker. Och varje morgon vaknar du med rädslan i magen den rädslan är för att inte ha mig kvar på slutet av dagen så du ringer mig oavbrutet för du tycker min röst ger dig lite plåster på såren men är inte mycket till tröst, när jag är stressad i telefonen och låter ointresserad av vad du har att berätta och säger nog inte mer än att jag måste gå, har inte tid och det tyder ingenting annat på än att jag vill ha dig kvar i mitt liv. Men lita på mig,har aldrig velat släppa taget sen första dagen jag såg dig. Vi ska kämpa tillsammans för meningen, du är mitt allt,jag ser gråten i din själ som jag håller på att brista ut. Ta min hand och lita på att allting ordnar sig. Det finns inga ursäkter till hur jag beter mig ibland jag är så självisk jag vet men snälla ge mig en chans. Jag börjar förstå vad jag har gjort och vill inte leva såhär,du förtjänar mycket mer efter allt du har gjort för mig, i vått och torrt när jag har mått dåligt så har du trott mig, och alla nätter jag gråtit mig igenom ångestattacker så har du torkat mina tårar och sakt att allt kommer ordna sig till slut, de känns bättre då men ändå får du oroa dig om det blir att ringa 112. Du är värd hela världen för hur kämpat för mig, men sen när allt är över glömmer jag bort vad som betyder och sviker dig. Men de finns bara en och det är med dig jag blir hel. Du måste tro mig vad jag säger jag hör dina rop även om jag sakt orkar inte lyssna mer, men du vet hur jag mår och allt jag har gått igenom under dessa år, så förlåt för all skit du har fått ta så länge du älskar mig så är det vi två. Allt måste få ett slut nu.

Jag älskar dig... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0