Dax för att sova om en stund ska bli skönt.

Godkväll allesammans,nu är det paus på mitt favorit pogram sex and the city :) då tänkte att jag kunde slänga in ett sista inlägg för denna dag. Kvällen har varit mycket lugn och skön tittat på ugly betty sen trodde jag det även vad dh men hade fel haha..Jag som verkligen var taggad på att se det men men. Just nu väntar jag på att min bästa vän ska ringa men hon har inte ringt än det är bara vänta och vänta hon skulle ringa upp mig..♥ Med tanke på att klockan börjar rulla iväg så börjar jag undra när hon hade tänkt ringa mig men men jaja. Ne nu ska jag stänga av datorn och lägga mig ner i sängen och fortstätta titta på sex and the city sen blir det att sova. Vi hörs i imorgonbitti och hoppas ni har haft en fin kväll :)

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0