inga ord allt är redan sakt och gjort det är över.

Godkväll bloggen,dagen började bra och kvällen har precis slutat skit. Jag anser nu att det är bara jag som gör FEL hela tiden nu tänker jag göra det jag måste! Inget jag dock tänker berätta på bloggen. Jag trivs inte,jag mår dåligt min pappa är en skitstövel och kan dra åt helvetet jag vet ni kanske tycker jag är helt knäpp som säger så om min egna pappa. Men det är sant jag mår dåligt bara av att se honom ! Han ska ut ur mitt liv nu. Det är ingen tvekan om saken punkt slut. Jag får aldrig göra som jag vill längre, jag pallar inte av trycket. Livet är en gåta och jag mår oftast dåligt detta liv är inte okej , det är inte okej att ha det som jag har de att alltid vakna upp med smärta i bröstet av att man hatar dom man egentligen ska älska. Jag är inte rädd för att säga ordet hata längre, jag är så trött på dom. Jag orkar inte blogga något mer ikväll för mina tårar rinner ner för mina kinder och känner klumpen i halsen ut av gråt och smärta, vi hörs när jag orkar igen !


Kommentarer
Postat av: bv<3

jag finns här gumman de vet du! I agusti/september då gäller de, då är det hejdå örebro och hej stor stan! Älskar dig!<3

2010-07-28 @ 23:36:27
URL: http://pudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0