Stockholm for a week , to my bestfriend !

Godmorgon,godmorgon underbara torsdag :) Jag gick upp för en liten stund sedan ska börja göra mig iordning och äta frukost. Sen ska mamma sjusa mig ner till tågstationen för klockan 08.56 åker jag med tåget mot Stockholm för att hälsa på min bästa vän ♥ kommer hem om en vecka ungefär ;) Jag kommer kanske uppdatera något nu när jag är borta men det lär ni märka men kan inte lova något. Idag ska vi iaf gå på stan för min vän måste hitta något hon kan ha på dopet som är i helgen lilla safira ska bli jätte skoj. Sen ikväll blir det att sitta och mysa på någon utesevering aldrig fel men ni får ha det toppen såhörs vi !!

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0