Måndag ännu en ny vecka och solen skiner.

Godmorgon mina hjärtan, gick upp runt halv tio gjorde frukost och nu har jag gjort mig iordning :) Börjar jobba vid 12.00 eller då ska jag på möte sen blir det att jobba en sväng. Självklart skiner solen i dag och det är ungefär 25 grader. Och du jobbar man inomhus det suger ju men men man får tänka på pengarna dock (a) I eftermiddag blir det att lägga sig på altanen och steka lite granna tror jag för skönt. Då slappnar man av efter en lite stund på jobbet. Men men nu ska jag ta och fixa det sista innan jag tar cykeln in till stan. Men ni får ha en jätte fin dag såhörs vi när jag kommer hem från jobbet :)

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0