Danska Hollywood fruar och ringa bästavän :)

..då har man ätit middag med min mamma & pappa för min syster är inte hemma utan hon är på landet med hennes kompis. Jag ska precis koka lite te sen sätta mig tills ro i sängen för att slå på tv:n och se Dansa Hollywoodfruar jag är sett både svenska & norska jag tycker det är lite överskattat och det har gått något över styr tyckte docka att svenska hollywoodfruar räckte men jag måste ju bara se. För de är så himla roliga ;) Denna måndagskväll tänker jag avsluta med att se några avsnitt av mitt favorit pogram sex and the city sen även prata med min bästa vän ♥ Jag tycker inte man kan avsluta kvällen på något bättre sett. Även så längtar jag GALET mycket tills på torsdag då jag ska göra något riktigt skoj som ni får veta senare i veckan och jag kommer då vara borta i 5 - 6 dagar alltså en vecka ungefär :) Men nu ska jag bädda ner mig i sängen. Vi hörs senare ikväll ! Ha det super bra sålänge !


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0