18 juli 2010

Hejsan bloggen, bloggen har blivit lagd åt sidan för en stund. Under helgen har inte riktigt orkat och inte haft någon luft. Kvällen/natten igår var helt galen och skoj :) Idag har jag bara tagit det lungt inte gjort så mycket utan mest gått runt här hemma och städat för mig själv. Lite tråkigt att vara själv kommer vara själv i över två veckor känns tråkigt..Man känner sig väldigt ensam men ändå är det skönt njuta av lugnet :) Ska verkligen försöka gå och lägga mig i bra tid för ska nämligen upp imorgon runt halv sju börjar jobba 07.30 - 16.00 kommer nog vara DÖD när jag kommer hem men men. Nu ska jag ta och slå på en liten film och sen sova men ni får ha en kanon bra söndag såhörs vi imorgon när jag vaknar.

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0