väldigt kort dag i skolan me like :)

Helojsan blev kortare dag än väntat kom till skolan vid 08.30 och då hade våran lärare skrivit att hon inte är där utan på möte så vi fick plugga på egenhand gick ganska bra slutade runt 10.00 så det var grymt skönt :) Just nu sitter jag i min systers rum med henne och tittar på lite tv. Vid två tiden ska jag ta bussen in till stan för att jag ska kolla min syn igen och se om den har försämrats något jag verkligen inte hoppas !! Ska kanske skaffa bruna linser hoppas att jag passar i det (a) Tycker det är lite kul med små förändringar. Ikväll vid 18.00 ska jag & mamma åka och träna på Friskis & Svettis nu blir det äntligen AV YES nu ska jag köra på hårdträning (y) har inte så mycket till att skriva så vi hörs senare ikväll så ska jag berätta hur träningen gick !

Ha en bra eftermiddag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0