vad gör jag vaken fortfarande..

..det kan man verkligen fråga sig vad gör jag vaken fortfarande måste egenligen gå och lägga mig nu men är inte alls trött utan känner mig ganska pigg. Om jag skulle gå och lägga mig nu så skulle jag iaf bara ligga i sängen och strirra upp i taket hur kul är det inte alls.. "/ sen mitt huvud för tal om det så är det fullproppat med saker som jag sitter här i min säng och tänker på..men men inget man kan göra åt man tänket alltid på något eller någon, ne nu ska jag sluta babla vet inte alls varför jag skriver detta inlägg men hoppas ni andra som sover , sover rikigt riktigt bra önskar jag vore ER !! Ha en kanon skön sömn nu ska jag också försöka sova så berättar jag hur jag lyckades imorgonbitti.

Dagens låt - Fields of Gold


Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0