Tisdag , plugg och ännu mer plugg så jobbigt :/

Hejsan bloggen, som vanligt hann jag inte blogga imorse mitt i natten eller 5 på morgonen fick jag sms av min kompis och inte mer med det så ringde hon och väckte mig vid 08.00 när jag är ledig haha taskigt ;) men men det var dock tur att hon ringde annars skulle jag aldrig ha kommit upp alltså så det fanns en bra sak med det. Idag har jag varit med klara gått på stan och fikat lite kom hem vid 3 tiden och från dess har jag suttit och pluggat engelska så har gjort klart den ena engelska läxan en kvar men det gör jag klart imorgon,nu när jag satt och pluggade för en liten stund sedan så kom min mamma in med ett kuvär som jag hade fått och där i låg ett silver halsband där det stod Friendes forever super gulligt och det har jag fått av min kära vän kim ♥ Blev jätte jätte glad och vännen du ska veta hur mycket det betyder för mig du är för underbar. Nu ska jag släppa plugget för en liten stund eller för resten av kvällen ska bara vila och titta på tv ta det allmänt lungt skönt ! Men ni får ha en jätte fin tisdagskväll så hörs vi imorgonbitti. Btw, så har jag äntligen fixat mitt Friskis & Svettis kort och det är sant så imorgon ÄNTLIGEN ska jag börja träna kanske låter konsigt men längtar tills jag kommer igång igen!

PUSS ♥

Dagens låt me like ooohh !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0