Söndag verkligen helt slut!

Hejsan bloggen , har haft fullt upp hela helgen oj oj har verkligen varit en toppen helg :) Igår kväll tillbringade jag min tid med Anna vi var först på fotboll i idrottshuset AFI-cupen trevligt igentligen brukar jag inte se fotboll men för ängång skull så var det riktigt skoj! Sen blev det att gå hem till mig titta på film och prata somnade runt 03.00 i natt och vaknade runt två tiden i eftermiddags hahha ;) Är fortfarande trött så himla skumt alltså så ikväll ska jag bara äta mat sen slappa vid tv:n hela kvällen och fundera på hur sjutton jag ska klara av att gå upp halv sju imorgonbitti det blir skoj att se. Ne nu orkar jag inte sitta vid datorn längre vi hörs imorgonbitti om jag hinner slänga in ett inlägg innan jag drar till skolan ha en toppen söndags kväll  !

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0