Sista dagen i skolan sen helg :D

Godmorgon och godförmiddag alla glada !

Idag är det torsdag och sista dagen för mig i skolan börjar kl: 14.15-16.30 efter halv 5 så har jag helg :D kan inte bli mycket bättre så skönt blir liksom en riktigt lång helg vilket jag gillar mycket haha. Imorse vaknade jag runt tio snåret och gick upp och gjorde en ordentlig frukost ägg,bacon,macka,te osv. mycket mycket gott mumms !! Alldels nyss så gjorde jag mig iordning så nu är jag redo och klar :) Efter skolan ska jag upp på stan och träffa Klara och vi får se hur länge jag är med henne ! Förutom det så har jag verkligen inga planer tar liksom kvällen som den kommer så får man se vad som händer. Ni får ha en underbart bra torsdag så hörs vi senare frammåt 9 ikväll.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0