Shopping freak kallad ;)

Godeftermiddag bloggen !

Kom hem för bara en lite stund sen har varit på stan med min syster och fick med mig en del grejer hem som vanligt hade ju inte shoppat sen i fredags (a) jag är ett litet shopping-freak kan man nog kalla det som Amanda sa. Jag köper nästan alltid någon när jag går på stan kan inte motstå ;) Innan jag och min syster drog in till stan så ringde Amanda mig mycket trevligt att prata med henne en sväng var väldigt kul och blev enormt glad :) Jag kan tyvärr inte ta kort på mina saker som jag har köpt idag eftersom jag fortfande inte har hittat min sladd än.. blir helt galen jag börjar undra vart sladden har gömt sig ?! Det är konsigt att jag inte har hittat dem eftersom jag har rensat hela mitt rum för ett tag sedan men ingen sladd kom fram inte de inte.. men jaja slut pratat om sladden tycker jag ;) Ikväll så får vi gäster hit så det blir middag och en massa prat för min del, har ni planerat något trevligt ikväll ? :) Ha det bra så länge så hörs vi om några timmar.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0