Riktigt kallt ute !!

Helojsan !!

Idag har det varit en grymt skön dag har varit hos mina kusiner och ätit lunch mycket trevligt sen har jag,mamma och min moster uppe på stan en sväng och jag köpte en prickig skrivbok och hämtade en halsduk på mitt jobb som jag fick (a) Har precis lakt på luren pratade nyss med kim alltid lika trevligt att prata en sväng med henne. Ikväll ska jag inte göra något alls bara vara hemma och titta på tv. Hoppa i min rosa mysdress och sedan hoppa ner i min jätte jätte varma säng med en kopp te i handen och slå på en film det är så min kväll kommer se ut ska ladda min kropp för att jobba imorgon !! Ha en jätte bra kväll så hörs vi imorgonbitti.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0