Lördag 23 januari

Hejsan bloggen och alla söta !!

Förlåt,förlåt verkligen för dålig uppdatering här i bloggen men har haft annat för mig har inte bloggat sen i torsdags men men det gör ju inte så mkt ;) Går dagen var väldigt trevligt det blev utgång med anna&jennifer Frimis det vanliga stället me like. Idag lördag har jag först varit på stan med mamma & pappat handlat lite småsaker som rosa ljus,nya underkläder, och en tröja från ginatricot med en kedja på jätte jätte nöjd :) Sen från stan gick vi hem till mina kusiner för vi hämtade bilen och nu är jag hemma igen och står här nere i relexen håller på att fylla upp lite bad vatten ska ta och frächa till mig för kvällens händelser ;) Ska nämligen ut ikväll igen troligtvis med anna,karin plus några fler kommer bli kanon så vid 18.30 ska jag hem till anna. Är dock väldigt trött och lite häning men men vi får se hur det blir... Ne nu ska jag hoppa ner i badet med tända ljus omkring mig MYS!! kommer nog inte blogga mer idag så detta får bli mitt första och ända inlägg för denna lördag den 23 januari ni får ha en KANON bra lördag så hörs vi imorgonbitti när jag vaknar. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Remyjennifer

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-03-28 @ 10:25:55
URL: http://remyjennifer.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0