Kvällens träning gick bra tumen upp för de (y)

Godkväll bloggen, har precis kommit upp ur badet och nu är jag helt totalt DÖD rent ut sakt. Träningen på Friskis gick bara bra var inte så jobbigt men klart man blir trött ska försöka träna två gånger i veckan onsdagar och fredagar får de bli några veckor frammåt det blir toppen de :) Nu väntar jag på att maten ska bli klar är hungrig min mage bara skriker efter mat , sen blir det att sätta sig och plugga & plugga lite till har en engelska text som jag ska översätta och den ska vara klar imorgon men det fixar jag fort hoppas jag.. Efter allt pluggandet ska jag bara mysa ner mig i sängen och slå på tv:n med en kopp te, och lite kladdkaka som jag och min syster bakade förut idag. Vet ni vad nu ska jag kila in i köket och äta lite mat mummsigt värre !! Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon när jag slår upp mina blå ska försöka sova ut i morgon börjar inte skolan förs 14.15 ;)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0