Kvällen blev GULD !

Hejsan alla kära läsare! som ni säkert förstår så hann jag inte blogga igår innan jag skulle hem till anna så då får vi göra det nu istället :) Kvällen igår var en riktigt GULD KVÄLL riktigt riktigt skoj hade vi länge sen jag hade så jäklarns roligt träffa massor utav trevligt människor och vänner det är alltid lika kul. Kom hem till Lisa runt 03.30 så det blev en lång kväll men som sakt HIMLA KUUUL ! Åkte hem vid 12 till mig då blev det av med alla kläder och tog en varm dusch så härligt. Sen två tiden  har jag legat här i sängen är jätte jätte trött känns som om jag ska somna vilken sekund som helst men men. Ikväll blir det nog att träffa Anna igen vi ska bara ta det lungt och titta på film precis vad jag behöver. Ne nu ska jag ta och sova lite innan hon kommer hit ni får ha en jätte fin lördagkväll såhörs vi imorgon.

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0