Har ont i hela kroppen känner mig DÖD!

Hejsan bloggen !!

Gick upp jätte tidigt imorse pappa sjusade upp mig på stan för jag skulle på körlektion. Den gick jätte bra och nöjd att jag gick iväg och fick det gjort :) När jag kom hem runt 10 snåret så la jag mig bara ner och vaknade för några minuter sedan är riktigt TRÖTT fortfarande känns som om jag kan sova hur länge som helst. Kroppen gör ont känner mig helt DÖD men det finns ett poäng med det hela och det är att min feber har gått ner gissa om jag är glad ? :D weeei har iaf lite mindre feber än igår det gillas starkt det kan jag lova. Resten av dagen ska jag bara ta det lungt vila så mycket som är möjligt och äta lite lunch ska nog försöka ta mig till köket och laga lite pannkakor mumms. Sen blir det tillbaka till sängen med en kopp chi-te i handen och inlindad i massa täcken och filtar och inte mer med det så blir det att slå på en film det jag alltid brukar göra (a) Det är så min dag/kväll kommer se ut. Ne nu är det dags för mig att laga lite mat men ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi om några timmar.

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0