Godmorgon denna härliga söndag !

Helojsan och godmorgon, har precis ätit lite frukost och nu ska jag alldeles straxt göra mig iordning. Idag ska jag bara ta det lugnt jag,mamma & min syster ska baka lite bullar sen på eftermiddagen så ska vi åka och titta på min kusin som ska tävla i friidrott. Detta är nämligen ingen vanlig dag utan det är min kompis Lisas födelsedag så vi säger GRATTIS PÅ 18 års dagen gumman !! Så ikväll vid 8 tiden så bär det av till stan för då ska de firas ordenligt ska bli riktigt skoj :) Men nu ska jag ta tag i denna dag och gå upp & duscha , och denna vecka ska jag även börja träna på friskis och svettis har jag bestämt mig för nu måste det hända någon. Men ni får ha en jätte bra dag såhörs vi lite senare i eftermiddag. PUSS ♥

Lisa Bergström som blir hela 18 år today !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0