Galen fredag party på g ikväll ;)

Hejsan bloggen precis när jag kom hem från skolan så satt jag mig och åt mat var sjukt sjukt hungrig oj oj inte så konsigt kanske eftersom jag inte hade ätit någon frukost lilla jag försov mig som sakt i morse bra jobbat liksom ;) Just nu väntar jag på att klockan ska gå så jag kan åka in till stan för att möta upp Lisa över en fika på bara vara troligtvis! För att prata om ikväl det är ju fredag som sakt och helg kan inte bli bättre eller hur?! Ikväll blir det party alltså utgång med anna och några fler ska bli riktigt skoj var alldels för länge sen så det kommer bli kanon kul jag känner det bara på mig :D Men nu ska jag äta lite pankakor med min syster det slinker alltid ner så himla mummsigt ! Ha det kanon bra så hörs vi om några timmar innan jag ska i väg igen för kvällen.

Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0