Fredag äntligen snart helg !

Hejsan och godmorgon !!

Idag är det fredag hur skönt som helst verkligen , men innan det är helg så ska jag jobba från 12.00-18.00 sen drar jag i väg på en lite trip till sthlm kommer hem i slutet av helgen :) Ska bli jätte skönt att komma bort lite innan man ska börja läsa upp två betyg och ta körkort ett lite break liksom det slår aldrig fel. För att prata om igår kväll så satt jag nerbäddad i sängen och pratade i telefonen i över två timmar med min vän Amanda det var riktigt trevligt :D En skön kväll med mycket skratt och det behövdes det kan jag tala om !! Gjorde ni någon trevligt igår ?! Ne nu måste jag ta och äta upp min frukost sen ska jag dra mig ut i det enormt kalla vädret -18 men solen lyser så det är en riktigt fin vinter dag allt det gör en på gott humör :) Jag kommer inte ha tillgång till någon dator under helgen men vi hörs när jag kommer hem igen om två dagar ha en KANON BRA HELG så hörs vi då.


Här får ni en bilder på min vän Amanda som jag pratade med igår ;) men har snott dom från hennes blogg gå gärna in och läs på www.amandajosefine.blogg.se !



Många pussar & kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0