En mycket trevlig dag :)

Godkväll alla söta !

Det blev inte riktigt som tänkt idag jag kom inte hem vid två tiden första blev det skola sen möte jag upp Jennifer att äta lite lunch sen beställde jag tid för att plocka ögonbryna så nu är man snygg haha ;) Sen drog jag till Make up stor och köpte två ögonskuggor en för party och en till vardags super nöjd ! Innan jag visste ordet av så klickade det till i min telefon (som inte alls är speciellt ovanligt) jag fick sms av Johanna och vi bestämde för att träffas och fika på Java och där blev vi sittande med fika i flera timmar mycket trevligt som vanligt och hann prata en massa. Känner mig även ganska duktig för nu har jag äntligen skaffat ett friskis & Svettis kort så nu j*vlar ska det tränas som aldrig förr. Just nu väntar jag på att maten ska bli klar är sjukt sjukt hungrig efter det blir det slapp vid tv:n och en stor godis påse i handen som jag köpte förut (a) men nu ska jag städa lite i mitt rum,hörs om några timmar !! Ha en toppen kväll allesammans.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0