Träning på Friskis & Svettis.

Hejsan och godeftermiddag bloggen!!

Hann inte blogga imorse innan skolan för vaknade alldels för sent och blev stressad men fick sjus till skolan så jag hann vilken tur ;) Kom hem för en timme sen ungefär har varit inne i stan och köpte lite saker som verkligen var behövligt och som jag behövde. Nu ska jag snart sätta mig och plugga lite engelska har en liten läxa tills imorgon , ikväll vid 6 tiden ska jag åka och träna på friskis & Svettis ska bli skönt sen hem ta ett varmt bad. Vi hörs senare vid 21.00 :) Ni får ha en bra eftermiddag !

Kram ♥

Dagens outfit :
Svart,vit randig stickad tröja - BikBok
Vanlig vit långärmad - Gina
Svarta högamidje jeans - Ogräs , från Västervik
Pärörhängen - BikBok



Lite saker som man behöver allt från kicks.
En dag & nattkräm oliv
Nivea borttagningsmedel för smink
Eye remover
Två ansiktsmasker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0