Tisdag

Hejsan !

Kom precis hem från stan gick upp tidigt imorgon för jag skulle till min körskola och övningsköra från 08.00-09.00 det gick bra men blir alltid så himla nervös vet inte riktigt varför men men det släppar nog om ett tag hoppas jag :) Efter det blev det frukost med min vän Anna på Hotell Clarion mycket mycket gott plus en liten runda på stan titta lite på kläder osv. Nu ska jag snart sätta mig här i mitt rum och läsa min bok som ska vara klar tills imorgon sen vad halv två tiden ska jag in till stan igen haha ;) för att möta upp Anna vi ska ta en fika på stan sen hem till henne för att titta på lite kläder från Forever 21 som vi tänkte beställa tillsammans blir nog en fin eftermiddag och trevlig. Ikväll har jag inte planerat så mycket alls ska bara vara hemma och ta det lungt slöa framför tv det tycker jag om hehe !! Men hurru ni vi hörs senare ikväll ha en jätte bra tisdag :)  Kram ♥

Höll nästan på att glömma här kommer bilder på dagen outfit ;

Stickad tröja - Gina
Flätat svart bälte - Gina
Bas linne svart - Gina
Svarta & gråa leggings (nya) - Bikbok
Svarta boots - Din sko
Brunt läder armband - Six
Stickad grå halsduk - Gina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0