Snöoväder onsdag och min helg har redan börjat !

Godkväll alla fina läsare , har inte kunnat blogga på hela dagen för imorse gick jag upp försent men hann ändå till skolan. Hade redovisning utav en bok och det gick bra men var jätte jätte nervörs som alltid men är väldigt glad över att jag gjorde det. Sen blev det att ta bussen in till stan möta upp klara för lunch och efter det träffade jag mina andra kompisar. Anna,malin,karin och vi gick till Bara Vara och fikade och pratade enromt trevligt sen blev det en runda på stan och titta på lite kläder en trevlig och fin onsdag :) När jag kom hem vid 7 tiden så var jag så himla trött för det tog en timme för mig att åka hem med bussen fast det brukar ta en kvar kanske så var inte så himla glad. Allt var kaos i stan vid konserthuset bara för enav stads bussarna hade typ fastnat i snön och kört rakt in i en snöhög för hjulen hade spårat ner i snön..oj oj nu är det verkligen för mycket snö här kan det bara försvinna nu jag vill ha VÅR JA NU TACK det skulle inte sitta helt fel alltså ;) Ne nu orkar jag inte sitta här och babla mer är jätte jätte trött så nu ska jag slå igen mina blå. Min helg har dessutom redan börjat har ingen skola förs på måndag gissa om jag är glad ? Ni får ha en toppen bra kväll av det som är kvar så hörs vi imorgonbitti.

Kram & Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0