Otroligt,extremt trött så det finns inte !!

Godkväll alla kära sådär ja nu är men hemma igen, mötte upp Anna på stan vid kvar i två vi gick och fika på wany´s stammis kunder där haha ;) sen kom Malin förbi mycket mycket trevligt. Sen drog jag och Anna hem till henne tittade som sakt på lite kläder osv. som vi gärna vill ha får se om vi beställer dom snart vilket jag hoppas :) Ikväll ska jag plugga sen plugga lite till måste verkligen läsa ut min bok....22.00 ikväll är det final i paradise Hotel det ska jag verkligen se. Nu ska jag ta och öppna min otroligt tråkiga bok vi hörs lite senare eller imorgonbitti , ha en bra kväll.  Kram ♥

Här kommer en låt som är min drog förtillfället kan lyssna på den tusen gr om ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0