Onsdag 10/2

Hejsan och godkväll bloggen :) Idag har jag varit i skolan från 08.30-11.00 sen blev det upp på stan och möta klara för lunch mycket trevligt, sen vid tre tiden kom jag hem och då var det dags att plugga lite. Nu har jag precis varit och köpt lite skolböcker och alldels straxt ska vi ta bilen till mina kusiner och äta middag där sen ska jag även färga mitt hår (a) Längtar tills jag får bort uttväxten nu är det inte många timmar yeeeess !! Nu ska jag forstätta och plugga lite så jag blir klar någongång. Vi hörs när jag kommer hem ikväll igen ha en super bra kväll !

P.S jag vet att jag kan ha varit lite dålig på att ta outfit bilder förlåt men jag lovar jag ska bli bättre på det börjar redan imorgon.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0