Magsmärta.

Godkväll allesammans.

Denna dag har verkligen varit seg satt i min mysigt pyjamas till klockan 18.00 ungefär..inte alls okej sen tog jag mig en dusch och satt på mig mysdress. Gjorde lite god mat och tittade på melodifestivalen så dåligt som vanligt haha just nu sitter jag och väntar på att mina familjemedlemar ska komma hem de är lite försenade dock men de dyker väl upp snart antar jag förutom det så har jag sjukt ont i magen ursh och fy mår skit illa :(  Ne vet ni va nu ska jag lägga mig ner och se på en film sen sova ska försöka komma upp lite tidigare än vad jag gjorde idag måste plugga skiten ur mig imorgon både engelska & svenska men jaja slut bablat om det ni får ha ne super bra lördags kväll så hörs vi när jag vaknar :)

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0