Lördag och det snöar igen.

Hejsan alla fina !

Hoppas att ni hade en jätte  bra fredag igår,själv var jag med lite vänner var kul och trevligt :) Vaknade idag runt elva tiden jätte skönt la mig och titta på en liten film åt frukost vid två tiden lite sent kanske men bättre sent än aldrig som man brukar säga ;) Idag blir det en lugn dag titta på film kanske , vi får se vad denna snöiga dag har att erbjuda. Ikväll kommer min familj hem också som har varit utomlands och åkt slalom har varit kanon skönt att varit hemma själv men liten tomt och ensamt kanske men man får så himla mycket gjort när man inte har massor utav familjemedlemar hemma haha :) Men helt okej att de kommer hem igen. Ni får ha en toppen dag nu ska jag gå och borsta tänderna och sen slå på en liten film! Ni får ha en toppen härlig lördag så hörs vi lite senare.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

fin blogg ^^

2010-02-27 @ 16:06:37
URL: http://hejnettyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0