Godmorgon och det är torsdag :)

Hejsan och godmorgon som sakt så är det torsdag idag den 4 Februari. Jag gick upp vid halv tio tiden för att göra mig iordning och äta frukost så nu är jag färdig ! Ska alldels strax dra mig till bussen för att åka in till stan och möta upp Anna, för hon ska titta på lite kläder och då ville hon ha sällskap av lilla mig (a) I Eftermiddag ska jag träffa Marie för en liten fika och prat ska bli super skoj och träffa henne så detta kommer nog blir en lugn och skön trosdag precis vad jag behöver :) Så skönt att vara ledig inga tider att passa bara vara med sina vänner fika,shoppa och prata finns inget bättre ?! Men nu måste jag stänga av datorn och dra på mig min jacka skor sen gå til bussen ni får ha en jätte fin torsdag så hörs vi senare ikväll då ni även får bilder på dagens outfit :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0