Äntligen fredag äntligen helg så härligt !

Hejsan mina solstrålar idag är jag på jätte bra humör faktiskt så härligt. Det är fredag och helg det kan inte bli bättre så himla härligt och helgen är så efterlängtad kan jag tala om. Bara umgså med vänner och ha skoj ;) Klara gick här ifrån runt nio imorse och jag forsatte sova vaknade för en timme sedan då blev det frukost nu sitter jag här i sängen och tittar lite på tv. Ska snart börjar röja lite här hemma städa lite smått så det blir lite snyggt här hemma. Senare måste jag även gå ut och skotta vilket jag verkligen inte ser fram imot men måste göras snöade igår som vanligt...så himla trött på alla snö fy !! vid halv 5 tiden i eftermiddag kommer Anna hit då ska vi gör oss iordning innan alla andra kommer sen på kvällen blir det nog party och utgång men vi får se vad som händer och sker inga planer än sålänge kanske bara stannar hemma och tar det lungt vi tar kvällen som den kommer liksom ;) Men nu måste jag sätta igång annars kommer jag aldrig bli klar. Ni får ha en toppen bra och fin fredag så hörs vi lite senare.

Dagens två låtar Rascal Flatts :





Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0